Monday 19 May 2014

OSTEMATRIKS BANTU ATASI MASALAH SEMBELIT KETIKA HAMIL DAN BERPANTANG

''...sejak saya jumpe dengan dia, hati rasa senang, tenang dan sihat aje. hilang resah gelisah setiap hari.tak la pagi-pagi muka masam je sbb tak selesa..sekarang dah boleh senyum riang je..hehe..''

nak kenal dengan best friend saya?




En OSTEMATRIX laaaa.. ♥♥♥

set penyusuan shaklee, tips membanyakkan susu badan, tidak sembelit semasa berpantang
www.nastashanordin.blogspot.com

saya jumpa dengan ostematrik sejak menyusukan anak pertama,sangat berpuas hati..sebab sakit pinggang pun dah berkurang malah semakin menghilang..yelah.sebab ibu menyusu ni tidur selalu senget.kadang-kadang kena tidur duduk sebab menyusukan anak - sangat berpuas hati
then,saya sambung makan lagi sejak awal kelahiran anak kedua.alhamdullilah kurang sakit pinggang lebih-lebih lagi time dah third trimester dan no cramp (simpul biawak).pagi-pagi jangan cakap la..sangat lawas.tapi jangan salah anggap, bukan cerry berry tau.hehe.sebab kalau sesiapa yang makan asid folic dari hospital,najis memang akan keras sket kan.tu yg boleh buat sembelit.(ade pengalaman semasa mengandungkan Ariq Ikhwan)...syukur saya tidak berkeadaan begitu dah sekarang...saya tak pernah kene sembelit sejak jumpa ostematriks. - puas hati kuasa dua


masa berpantang Aisyah Imani,saya consume ostematriks lagi.sebab time pantang ni la semua nak takut semua nak trauma..sebab still sakit jaitan dibawahkan.tapi alhamdullilah,tak ada sembelit dan lawas aja..hehe..mudah ketika sakit. - puas hati kuasa tiga

ni pengalaman saya,anda maybe ada pengalaman yg sama.boleh la kita kongsi-kongsi..selain itu oste ni bukan sekadar melawaskan aje..banyak kelebihan die.jap saya kongsikan,

Kelebihan Ostematrik:


- OsteMatrix Kalsium sangat penting untuk penghasilan susu.
- Menghilangkan rasa kebas dan sakit-sakit badan akibat kekurangan kalsium.
- Ibu yg menyusu perlukan kalsium yg lebih tinggi dari yg tidak menyusu.
- Membantu mengelakkan dari sembelit.
- Ibu akan merasa lebiih cergas dan bertenaga walaupun kerap bangun malam utk menyusukan baby.
- Kalsium juga amat penting utk pembentukan tulang dan gigi baby


masih ragu-ragu nak ambil ostematriks sebagai best friend anda?
jangan menyesal ye.
tidak rugi mencuba.kalau masih was-was,
meh pm saya.
Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com




Salam penuh kasih sayang.

No comments:

Post a Comment