Sunday 11 May 2014

Your Trusted Shaklee Independent Distributor...

Bismillahirahmanirahim
Salam perkenalan kepada semua


Saya Siti Nastasha Nordin merupakan anak kedua kepada Encik Nordin & Puan Nora, isteri kepada Encik Azli dan mama kepada putera puteri kesayangan saya Muhammad Ariq Ikhwan & Nur Aisyah Imani.


Mempunyai pendidikan Ijazah Sarjana Muda di dalam bidang Elektrikal di UTEM, namun saya memilih untuk menjadi suri rumah sepenuh masa setelah hampir 5 tahun bekerja.Tapi semangat untuk lebih kaya dan berjaya tidak menghalang saya untuk merebut peluang 'kerja di rumah' di mana ianya merupakan idaman setiap ibu-ibu sekarang ni.






YES, I am a Work At Home Mother


Untuk usia yang sangat muda,tekad saya berhenti kerja untuk mencapai antara impian saya nak melihat anak-anak membesar di depan mata.Tuntutan kerja yang padat,masa habis di jalanraya menyebabkan saya memilih untuk berhenti lebih awal.Namun, sebagai seorang ibu, perjalanan saya tidak berhenti apabila saya dengan gembira memilih Shaklee untuk manjana income ketika dirumah.Syukur,pendapatan saya melebihi gaji setelah 4 bulan saya aktif bersama Shaklee.


Kenapa Shaklee?

Sejujurnya ianya ibarat 'cinta pandang pertama' apabila saya mula kenal dengan produk shaklee ini.Hampir setahun consume, baru saya mula menjadi ahli.Bila dah tau berkenaan plan bisnes dan peluang-peluang dalam shaklee, sekali lagi saya 'jatuh cinta' dan terus nak buat bisnes ni.Hasilnya sangat indah, lagi-lagi bila mendapat sokongan kuat Encik Usben.

Semestinya saya merupakan pengguna tegar produk Shaklee sejak tahun 2011 dengan Set Penyusuan sehinggalah sekarang. Kagum dan sangat berpuas hati dengan hasilnya membuatkan saya sering dijadikan rujukan kawan-kawan dalam bab penyusuan susu ibu ini.Alhamdullilah berkat konsisten berdoa dan mengamalkan set ini,saya mampu menyusukan anak-anak saya sehingga mereke sendiri yang nak wean off.


Saya merupakan penyokong kuat ibu-ibu yang nak sangat breasfeed anak-anak mereka.Kalau ada kesempatan, saya sanggup set time untuk ke rumah dan guide berkenaan breasfeeding ni.Sebab,saya sangat bangga dan bersyukur kerana Allah SWT menjadikan magic milk ini sebagai perlindung kepada masalah kesihatan anak-anak kita. (insyallah)

Bagi mereke yang nak mencuba produk Shaklee ini, saya merupakan agen kepercayaan anda dan saya sedia memberi khidmat sebaiknye dan penghantaran pantas seluruh negeri.Boleh hubungi saya:


Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang

Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fb : Nastasha Nordin
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

Salam penuh kasih sayang.





  

No comments:

Post a Comment