Thursday 4 December 2014

CELOTEH MAMA DAY 19 - SUSU IBU BANYAK MELIMPAH - SABAR DAN TERUS BERDOA


Syukur Alhamdullilah. Dengan izinNya.


Gembira saya bile kawan penyusuan saya merangkap bisnes partner dalam shaklee tunjukkan hasil perahan beliau untuk anak tersayang. Banyak kan. Berkat konsisten amalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE. Akhirnya beliau dapat buktikan yang beliau sudah mampu simpan stock.

Gembira tak tehingga saya rasakan. macam saya pulak yang dapat award. Tapi inilah yang dikatakan kepuasan. Memang saya gembira dan rasa puas bila dapat bantu ibu-ibu menyusu dalam menjayakan penyusuan susu ibu.

Ibu perlu kuat, sabar dan lebih bertekad untuk berjaya dalam penyusuan. Elakkan perkara-perkara negetif kerana perkara negetif inilah yang menghalang penyusuan susu ibu. Seperti masalah susu kurang sebab keturunan tak ada susu atau susu kurang sebab saiz payudara yang kecil. Itu semua mitos atau antara alasan yang menggagalkan penyusuan susu ibu.

Disebabkan itulah rakan penyusuan itu penting. Cari mereka yang boleh beri kekuatan serta share masalah penyusuan anda itu. Jangan malu bertanya kalau nak herjaya. Anda ibu yang hebat. Anda pejuang susu ibu!

Jika anda idamkan antara peluang untuk ke syurga, pilihla peluang ini untuk menyusukan anak anda.



Pakar Penyusuan Susu Ibu


Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment