Thursday 25 September 2014

AGEN SHAKLEE KEPERCAYAAN ANDA - PENGEDAR SHAKLEE CHERAS, AMPANG, BANDAR TUN RAZAK



Anda merupakan pengamal tegar vitamin Shaklee?
Selalu beli online dan tak kenal siapa Agen Shaklee dengan lebih rapat?
Nak dapatkan vitamin Shaklee tapi tak nak beli online?


Saya merupakan Agen Shaklee Kepercayaan Anda (Your Trusted Shaklee Independent Distributors). Saya bermula menggunakan Shaklee sejak tahun 2011 ketika menyusukan anak pertama Ariq Ikhwan. Dan sejujurnya dengan kesan yang saya dapat selepas consume vitamin kegemaran saya ini, saya bertekad untuk kongsikan kebaikan Shaklee ini dengan lebih ramai orang lagi. Lagi-lagi selepas saya dapat feedback yang baik dari kawan-kawan selepas mereka juga menggunakannya.

Untuk pengetahuan semua, terdapat banyak vitamin yang terbaik di dalam Shaklee. Dan ianya merangkumi semua jenis masalah penyakit. Sebagai Agen Shaklee kepercayaan anda, anda boleh meletakkan 100% kepercayaan terhadap servis dan consultation yang akan saya berikan. Ini disebabkan, terdapat ramai nutritionist di dalam Shaklee yang sering memberikan seminar dan tunjuk ajar untuk kami refer sekiranya terdapat masalah kesihatan yang meragukan.

Berada di bawah group hebat Euphoria dan upline yang sudah lama di dalam bidang ni juga menyebabkan saya 'terpaksa' belajar sesuatu yang terbaik dalam diri saya. Keterpaksaan inilah yang membawa kejayaan kepada saya. Tambahan pula kawan-kawan dan adik beradik (sidelines) yang tak kedekut membantu membuatkan anda perlu lebih yakin membeli dengan saya disebabkan kami sering berkongsi pendapat untuk vitamin yang dicadangkan tanpa perlu sambil lewa.

Bagi saya simple, jika anda mempunyai masalah, contohnya masalah Penyusuan Susu Ibu. Saya akan post mortem dulu kefahaman anda terhadap konsep penyusuan. Saya akan berikan pelbagai tips penyusuan sehingga anda faham kenapa anda perlu ikuti semua tips ini untuk berjaya dalam penyusuan. Apabila saya pastikan semua tips sudah dilaksanakan, namun ada juga masalah penyusuan, saya akan cadangan set penyusuan yang terbaik dan lengkap bergantung pada masalah anda. Namun, jangan stress jika anda kurang budget, kerana saya akan bantu anda untuk set budget yang mampu milik. Bukan cara saya memaksa untuk membeli tetapi saya akan berkongsi kebaikan vitamin Shaklee ini sehingga anda berpuas hati.

Kepuasan Anda Keutamaan Kami.


Selepas post mortem masalah penyusuan dan saya berikan tips penyusuan, customer ini setuju untuk mengamalkan set penyusuan budget dan yang utama sekali customer ini berjaya membanyakkan susu badan. Hanya kurang dari 2 minggu. Alhamdullilah


Alhamdullilah, kepakaran saya ialah dibahagian Penyusuan Susu Ibu, keperluan Ibu Mengandung dan Bersalin dan Vitamin Kesuburan Untuk Mudah Hamil. 

Jika anda berada berdekatan dengan saya, di Cheras, Ampang, Kajang, Bandar Tun Razak, saya galakkan kita COD (Cash On Delivery). Untuk anda lebih yakin dan boleh kita berkenalan. Tak la rasa risau untuk membelikan. Dan kita boleh kekalkan hubungan ini menjadi seorang kawan untuk elak kekok jika nak bertanya pendapat.

Namun jangan risau atau susah hati, jika anda di luar kawasan liputan saya, lebih senang untuk kita pos dan kita kan terus rapatkan hubungan dengan berkawan secara maya. Saya boleh poskan ke seluruh negara.

Anda boleh add FB saya Nastasha Nordin atau email saya di nastasha.nordin@gmail.com




Jika anda berminat untuk menjana pendapatan bersama group saya RICH MASTER SHAKLEE, lebih besar dari padang bola saya tadahkan. Sedia berkongsi maklumat sehingga ke pintu rumah anda (jika berada di dalam kawasan liputan saya). 

Terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya. saya akan buktikan/berikan servis yang terbaik untuk anda!


Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com



No comments:

Post a Comment