Sunday 7 September 2014

DOA & AMALAN TERBAIK UNTUK MENDAPATKAN CAHAYA MATA

Assalammalaikum..Terima kasih sudi membaca blog saya ni. Hari ni saya nak kongsikan sedikit ilmu berkenaan doa untuk mendapatkan anak.

Sebagai umat nabi Muhammad SAW, kita orang islam diwajibkan berdoa untuk setiap perkara yang kita lakukan.Bermula dengan doa untuk memohon keberkatan dan keizinan dari Yang Esa. Itu dinamakan tertib, tak boleh main sapu je.

Berdoa yang baik-baik bermaksud kita berniat dengan bersungguh-sungguh. Lebih-lebih lagi kalau kita kerap berdoa, maksudnya kita memang nak beriya-iya la kan. Atau kata lain berdoa ni seperti kita meminta secara formal atau berniat dengan melafazkan.

Sesuailah topik berdoa ni, saya nak kongsi doa-doa yang boleh ibu ayah amalkan sekiranya berminat untuk mendapatkan anak. Nak dapatkan permata syurga ni bukan boleh main mintak-mintak je, kene ada cara yang betul.Lebih-lebih lagi nak minta dengan Yang Esa. Tak boleh main carca marba aje tau. Kene bermula dengan doa semasa berjimak. 





Amalkan doa ini sebelum berjimak dengan suami atau isteri. Semoga dengan keizinannya, anak yang bakal lahir terhindar dari gangguan syaitan yang di rejam. Moga jadi anak yang soleh solehah.

Jika doa ini diamalkan setiap kali hendak berjimak, Insyallah permintaan kita nak anak diperkenankan.Semua dengan izinnya.

Selain itu, kita boleh juga amalkan doa seperti ini sebagai tanda kita beriya-iya mahukan anak.Iaitu doa memohon untuk mendapatkan anak yang baik, soleh solehah hendaknya.



Semoga usaha ayah ibu semua mendapat lindunganNya. 
Jangan sesekali beralah pada Yang Esa. Teruskan berdoa dan jangan pernah mengeluh.

Usahalah untuk meramaikan umat Nabi Muhammad SAW. Amin

Jika ingin mendapatkan tips terbaik untuk mendapatkan anak, boleh hubungi


Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment