Monday 15 September 2014

PENGORBANAN YANG SIA-SIA?

Assalammualaikum semua..anak-anak dah lene beradu, moh kita update blog kejap

Bagaimana dengan hari Ahad anda? 

Alhamdullilah, saya dan kawan-kawan selesai ke majlis ilmu harini di Hotel Sri Petaling. Upline saya, Master Norita & Master Naquib berusaha untuk mencurahkan ilmu kepada lebih 200 orang yang sememangnya sangat-sangat dahagakan ilmu bisnes Shaklee ini.

Sanggup turun dari Miri untuk buat kelas di Semenanjung dan alhamdullilah dah settle dah kelas di Kuala Lumpur harini.

Harini kami buat Kelas 3R. dan saya sangat berpuas hati sebab saya datang kekelas ini dengan air mata dan pengorbanan besar hanya untuk satu permulaan baru dalam hidup saya. Ye, dengan air mata. Tak sangka hanya nak ke kelas pon begitu susah. Dan saya harapkan pengorbanan ini membuahkan hasil. Semua alasan tolak ketepi dan saya memang perlukannya. Pengorbanan sekarang untuk kemudahan dikemudian hari.

Apa kelas 3R ni?

REENERGY - kembalikan semula sepenuh energy untuk berkongsi kebaikan shaklee
REIGNITE - semarakkan semula energy yang dah dibina untuk lebih berkongsi
REORGANIZE - susun semula segala tips bagaimana untuk buat shaklee nampak lebih mudah dan menyeronokkan.

Tapi bagi saya, its new me

REBORN - kelahiran semula untuk sama-sama saya kongsikan kebaikan bershaklee dan perbetulkan niat untuk lebih bantu orang lain dapat khasiat sihat agar mereka mudah menjalankan aktiviti seharian serta melancarkan kehidupan mereka sebagai khalifah dimuka bumi ni. Wah, memang bersemangat!

doakan saya lebih konsisten dan berdedikasi untuk menjadi kaya dan berjaya ye.
Sebab ini hanya untuk 2 anak kesayangan saya Ariq Ikhwan & Aisyah Imani. Dan kedua ibu bapa saya. Serta untuk saya kongsikan kekayaan ini dengan orang yang lebih memerlukan.Love them all.



nampak saya & Ariq Ikhwan tak?

Serius ramai yang tak sanggup lepaskan peluang nak belajar ilmu ni kan.Penuh celah-celah tiang tu. Rugi sape yang tak join.

Dan tahniah kalian, berjaya buat sedikit pengorbanan masa untuk satu ilmu yang beharga padahal yuran sangatla murah. siap dapat hadiah lagi..Yea 4 sachet cinch tea mix.

Pengisian sangatla bermanfaat. Aktiviti bergerak. Takla ngantuk sangat. Dan dapat ilmu kerohanian yang mana mereka lebih tekankan amalan kerohanian dari sibuk ngadap komputer nak update status. Syukur alhamdullilah.

Lepas ni pasti nak tarik kuat-kuat, ikat ketat-ketat anak cucu shaklee saya pastikan mereka pon berjaya dapat income besar dalam shaklee.

Moh kita bershaklee.


No comments:

Post a Comment