Thursday 23 October 2014

BARANG BABY MURAH & HARGA BORONG DI WAREHOUSE SALE MY DEAR

Ada ibu  ayah yang mencari barang baby murah-murah atau tahap harga borong?

Memang saya rekomenkan belilah kat WAREHOUSE SALE MY DEAR 2014 ni.
Boleh dapatkan stroller murah, rocker murah, car seat murah, barang mainan baby yang murah, botol susu murah, pagar anak-kanak murah, playground kanak-kanak murah, buaian elektrik murah, pam susu murah, peralatan penyusuan lain dan macam-macam lagi lah barang baby yang murah.

WAREHOUSE SALE MY DEAR ni hanya setahun sekali je dan berlangsung kat warehouse MY DEAR sahaja di puchong. Brand MY DEAR ni buatan Malaysia tapi bukan calang-calang brand ya. Boleh tengok kebanyakan barang baby MY DEAR memang dah banyak bertapak di kedai-kedai baby. So jangan risau dengan kualitinya.

Dan sekarang sedang berlangsung WAREHOUSE SALE MY DEAR 2014
dari 22 October 2014 sehingga 2 NOV 2014. Tengok iklan sini untuk alamat dan tarikh WAREHOUSE SALE MY DEAR 2014.



Pengalaman saya pernah pergi sekali masa mengandungkan Ariq. Asalnya nak cuci mata ja. Tapi sebab offer yang murah untuk barang yang bagus, saya terus rembat stroller dan car seat MY DEAR. Time tu saya dapat harga RM700 lebih untuk both. Dan sehingga sekarang saya masih guna untuk anak-anak. Dah hampir 4 tahun dan stroller n car seat ni berbakti pada kami..heheh..masih utuh dan dipercayai.

Semalam dah ramai ibu ayah yang pergi borong kat WAREHOUSE SALE MY DEAR 2014 ni. Dan ramai yang upload hasil tangkapan mereka. nampak berbaloi. saya plan nak pergi jugaklah untuk ' cuci mata '. kalau tak tahan sangat saya rembat jugak kot.

Dan banyak lagi gambar-gambar yang saya amik dari perkongsian ibu ayah di fb dan google tentang barang yang dijual kat sana. Cuci mata lah dulu. Kalau berkenan, boleh pergi serang jugak weekand ni.





No comments:

Post a Comment