Sunday 5 October 2014

SET PENYUSUAN SHAKLEE 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK

SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK

Gabungan ESP, Alfalfa dan Ostematrik tidak asing lagi dikalangan ibu-ibu menyusu kerana ianya terkenal sebagai MILKBOOSTER yang hebat di mana dengan cara pengambilan yang betul akan membuatkan penyusuan bertambah lancar dan hasil bertambah banyak .

Jom ikuti testimoni bertulis ini.



Testimoni Sendiri

‘’Alhamdullilah. Hasil seperti ini memang kerap saya dapat setiap hari sekiranya saya tidak period. kadang kala saya tak dapat nak kenal pasti apa milkboster saya yang sebenar, kerana makanan yang dimakan berubah-ubah setiap hari. tapi saya akan pastikan SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI ini wajib saya amik setiap hari.’’



Testimoni Customer

‘’Set 3 serangkai ini mmg kawan baik saya.Saya sngt berpuas hati dngn hasil tuaian sejak sy amalkan set ini.Pagi tadi pam dapat 5oz setiap sebelah.Pas pam, tros mkn dan ambik ESP dan alfalfa untuk cepatkan penghasilan susu semula.Dalam waktu lunch,anak dah minum sebelah dan tertido.terpaksa pam sebelah lagi dan hasilnye 8.5oz.Hanya dengan sebelah cik ‘B’,saya boleh dpat hasil yg berganda..alhamdullilah..pasni nak shake ESP dan milo plak.rs kenyang dan bertenaga.Harap2 rezeki anak malam ni amat memberangsangkan’’


Bersyukur ke hadrat Ilahi apabila yang Esa tidak henti-henti beri kita rezeki jika kita benar inginkan nya dan kita usaha ke arah itu kan. Diatas sebab itulah, saya tidak pernah lelah nak kongsikan kebaikan yang saya perolehi selepas consume SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK.


Sebelum saya terlibat di dalam bisnes Shaklee ini, selama setahun lebih saya hanya seorang pengguna yang mendapat kebaikan 
SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK. Saya tanpa teragak-agak akan kongsikan bagaimana saya boleh hasilkan susu yang banyak seperti ini setiap hari. Saya akan pastikan semua tips penyusuan ditepati serta SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK ini tidak ditinggalkan. Memang ada hari juga saya tertinggal ambil jika terlupa, namun hasil penyusuan tidak mengecewakan langsung. Dan alhamdullilah, kebanyakan kawan-kawan saya yang mengambil set ini berhasil seperti yang mereka mahukan. Gembira kan dapat tolong kawan sendiri.
baca sini tips penyusuan eksklusif

Jadi, saya nak kongsikan setiap kelebihan SET PENYUSUAN 3 SERANGKAI : ESP + ALFALFA + OSTEMATRIK. Jom baca dulu ya.


Kelebihan ESP:
- ESP (hot seller) yang membekalkan tenaga berpanjangan kepada ibu.
- bertindak sebagai "milk-booster" yg mempercepatkan lagi penghasilan susu dan yang bestnya memekatkan susu sehinggakan ramai ibu-ibu yang happy apabila baby dah tak kerap bangun malam untuk menyusu lagi sebab baby dah kenyang menyusu sebelum itu.
- Kulit ibu semakin anjal, licin dan cerah. Baby juga semakin gebu dan sihat.
- Cik "B" dan punggung juga menjadi semakin anjal dan tegang.
- mengelakkn sembelit
- mengenyangkan dan snack yang sangat ringkas.boleh kurus badan jugak ni.

- atasi masalah gestrik dan pedih hulu hati 
- boleh buat masker kerana ianya high protein yang sesuai untuk pembentukan sel-sel kulit

Kelebihan Alfalfa:
- Alfalfa juga sebagai "milk-booster" yang hebat
- mampu merawat dalaman ibu dan menghilangkan keputihan tanpa memberi kesan kepada baby.
- Mengelakkan sembelit
- Bagi baby atau ibu yg ada ekzema, alfalfa boleh membantu.(ibu sahaja yang makan, dan baby dapat khasiat daripada susu ibu)
- Membantu masalah alergi dan resdung.

- Menghangatkan masalah kedinginan bersama suami
- Mengetatkan semula vagina kerana alfalfa bertindak seperti kacip fatimah

Kelebihan Ostematrik:
- OsteMatrix Kalsium sangat penting untuk penghasilan susu.
- Menghilangkan rasa kebas dan sakit-sakit badan akibat kekurangan kalsium.
- Ibu yg menyusu perlukan kalsium yang lebih tinggi dari yang tidak menyusu.
- membantu mengelakkan dari sembelit.
- ibu akan merasa lebih cergas dan bertenaga walaupun kerap bangun malam untuk menyusukan baby.
- Kalsium juga amat penting utk pembentukan tulang dan gigi baby.

baca sini keperluan kalsium untuk ibu menyusu




baca sini untuk testimoni diri saya sendiri yang dulu hampir meroyan ketika berpantangkan Ariq Ikhwan akibat kekurangan susu badan.

Sedih apabila diri diuji Allah. Rupanya-rupanya Allah nak hadiahkan saya pelangi yang indah. Patutla saya diuji oleh hujan yang lebat.

Pesanan saya, jika ibu bersungguh-sungguh untuk menyusukan anak namun mengalami nasib seperti saya, cuba atasi dulu masalah penyusuan ini. Jangan mengalah awal-awal. Caranya, cari saya. Saya akan bantu. Kita sama-sama post mortem masalah ibu dan ibu buat pilihan ya.

Jadikan setiap masalah permulaan untuk satu kejayaan
Ibu pejuang susu ibu!


Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com







No comments:

Post a Comment