Thursday 2 October 2014

SUAMI IZINKAN SAYA JATUH CINTA LAGI

Jatuh cinta lagi
Lagi-lagi ku jatuh cinta
Aku jatuh cinta kepada setiap wanita
Jatuh cinta lagi
Lagi-lagi ku jatuh cinta
Harus bagaimana ku ingin memikirkannya
lagu: Matta band

Ya, suami saya izinkan saya jatuh cinta lagi. Ini serius. Hasil kami berkahwin selama 4 tahun dan dikurniakan 2 cahayamata sudah cukup lama untuk saya nak simpan keinginan saya tentang cerita hati dan perasaan. Suami saya hanya bersabar dan hanya mampu memberi sokongan dari segi mental dan kewangan.

Siapa yang sanggup hadir masa susah kita?
Siapa yang sanggup bantu kita atasi masalah kita time kite memerlukan?
Time ni hanya Allah sahaja tempat bergantung.
Dan Allah datangkan cinta hati ini untuk saya menyandar bahu.

Encik Si Polan nama timangan diberi. Takut nanti banyak sangat spekulasi kisah suami isteri kami. Nanti ada yang buat drama, baru 4 tahun berkahwin, dah keluar cerita dalam kelambu.

Haish..
ini bukan cerita sensasi.
Hanya nak luahkan perasaan yang terbuku dihati.

Adat orang bercinta, bila datang, pasti muka berseri-seri,
Kalau boleh nak makeup tebal seinci,
Nak pakai tudung lilit tepi,
Biar semua orang nampak kami happy,
Tapi saya sudah bersuami,
Suami sanggup berkongsi hati,
Asal jangan terkorban diri,
Saya ingat pesan Encik Azli,
Saya masih isteri mithali,
Cuma hati dah dimiliki,
Encik Si Polan datang setahun sekali.

Laa..pandai mengarang rupanya daku ni,
Nak cerita pasal pakwa baru saya ni,
Encik Si Polan nama diberi,
Atau lebih dikenali sebaga Energizing Soy Protein (ESP).

Hah gitula pantun saya.Meh sini nak cerita berkenaan ESP saya ni. 

PROMOSI OKTOBER 2014 - ESP BUY 6 FREE 1




Sebab inilah saya makin jatuh cinta dengan Shaklee. Sebab ESP promotion Oktober 2014 - beli 6 percuma 1 nilah yang buatkan saya gembira sangat. Macam rasa bercinta dengan suami sahaja.heheh..Suami pastilah izinkan, sebabnya sambil amalkan ESP ini pelbagai khasiat yang saya dapat.
Antara khasiat ESP ialah:

1- Membantu Dalam Kesihatan Badan Saya Seharian
Sebagai ibu yang bekerja dirumah sambil menguruskan rumah tangga, memang saya perlu lebih bertenaga. Bukan senang nak berehat bila letih lebih-lebih lagi sedang menjaga 2 anak syurga yang sangat aktif membesar. Apabla minum ESP badan rasa energetic. Kerana ianya lengkap dengan semua vitamin dan bekalkan nutrien untuk tubuh saya.

2-Membantu Dalam Proses Penyusuan Saya
Bila badan letih, bagaimana nak hasilkan susu yang berkualiti dan banyak. Kalau ESP dapat bantu sihatkan badan, pasti ianya bantu hasilakan susu saya. Selepas menyusukan anak, saya pasti akan rasa lapar dan sedikit letih. ESP mampu beri tenaga segera kerana semua nutrien dapat diserap dengan cepat ke dlam tubuh badan kita.

3-Boleh buat masker untuk masalah jerawat saya
Disebabkan ESP ini protein dari soya, sesuai dengn fungsinya untuk membaiki sel-sel kulit saya yang berjerawat ni. Jerawat dari sekolah rendah ni dah menyebabkan kulit muka berparut. Maka ESP bantu pulihkan masalah kulit saya. 

4-Kuatkan rambut saya
Biasalah ibu menyusu memang mengalami masalah rambut gugur, dengan protein ESP boleh menguatkan rambut saya.Tak la selalu gugur aja.

5-Menganjalkan dan menggebukan
Biasa memang saya dapat testimoni dari customer berkenaan ini.menganjalkan cik b dan cik bon.alhamdullilah,ianya satu feedback yang baik.hanya suami sahaja yang tau. (ehem..ehem..)

6-Sebagai snek saya jika lapar
Normal la ibu dirumah ni suka mengunyah. Bukan lapar tapi dah jadi tabiat. dari mengunyah makanan yang boleh menyumbang lemak dalam badan. Baik amik ESP yang boleh mengenyangkan dan tak ada lemak. Hanya buat air dan minum dengan minuman kegemaran anda. Bestnya..ESP + peel fresh oren..lazat

Apalagi memang gembira la saya sekarang. dan sebab promosi ESP inilah dulu saya boleh dapat bonus banyak tahun lepas.Cewah. Memang la fall in love kata kau. Yang diatas ini ialah testimoni saya tau. Jom tengok estimoni yang lain berkenaan ESP ini.

TESTIMONI ESP UNTUK PENYUSUAN





TESTIMONI ESP UNTUK KURUS



TESTIMONI ESP UNTUK KULIT CANTIK

  

Dah nampak hasilnya bukan?
Masakan saya tak boleh jatuh cinta dengan produk hangat ini.
Energizing Soy Protein (ESP)

Dah pernah mencuba ESP.
Boleh kongsikan testimoni jujur tentang ESP dengan saya. Ada hadiah misteri yang saya akan kongsikan dengan anda. Tinggalkan testimoni anda diruangan komen ya =)

Meh pakat beli ESP ramai-ramai. Kongsikan dengan rakan sekerja, family atau kawan-kawan. Anda akan dapat free membership seterusnya layak mendapat belian harga ahli untuk setiap belian vitamin Shaklee dari saya.

Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment