Monday 6 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE CHERAS, AMPANG, BANDAR TUN RAZAK

Assalammualaikum semua.

Hari ini saya nak kongsikan satu berita baik untuk semua. Saya merupakan Pengadar Shaklee di kawasan Cheras, Ampang dan Bandar Tun Razak



Umum semua tahu yang mana semua vitamin dan barang keluaran Shaklee tidak dijual secara terang-terangan di kedai, kiosk ataupon pasar malam. Hal ini kerana, pihak Shaklee tidak mahu setiap customer yang membeli atau menggunakan barangan Shaklee tidak mendapat consultation yang terbaik dari tempat mereka beli/penjual. Memang dah ramai yang tertipu dengan penjual Shaklee yang tidak beretika dan lepas tangan begitu. Namun jangan silap, tidak semua agen Shaklee begitu.

baca sini.Saya Agen Shaklee Kepercayaan Anda. 

Diatas dasar keperimanusian dan rasa takutkan Allah, saya meletakkan 100% guaranty jika anda membuat belian dari saya kerana setiap pembelian, saya akan:

1-berikan cadangan vitamin yang terbaik mengikut masalah anda. Saya akan beri set lengkap serta fungsi vitamin setiap satu. Namun begitu, anda boleh membuat pilihan mengikut budget anda.

2- Selalunya saya akan post mortem dulu masalah anda agar mudah untuk cadangkan pengambilan vitamin yang sesuai. Namun jika tidak selesa, saya tidak akan paksa. Sebaiknya saya suke berbincang agar anda tidak salah makan dan sentiasa berpuas hati dengan hasilnya.

3-saya akan sertakan tips yang bersesuaian dengan masalah anda. Adakalanya saya akan kongsikan pengalaman customer terdahulu jika ada perkara berbangkit.

4-saya akan memberi jadual makan vitamin yang terbaik dan berkesan yang mana saya sudah praktikan keatas diri sendiri dan customer saya yang lain. Jika ianya tidak berkesan, kita boleh berbincang semula sehingga anda mendapat hasil yang sempurna.

5-saya akan beri pamplete produk agar anda berpuas hati dengan penerangan saya.

6-saya akan update dan tanya anda selepas menggunakannya agar anda tak salah makan dan berpuas hati dengan servis saya

7- yang penting, saya mahu anda jadikan saya sebagai kawan yang mana kita boleh selalu berhubung untuk berkongsi masalah kesihatan atau soalan yang saya kira boleh saya jawab. Jika ianya berkaitan masalah lelaki, boleh berhubung terus dengan suami saya. Beliau ialah rakan bisnes saya.

8- saya galakkan untuk menghantar sendiri vitamin pilihan anda sekiranya anda tinggal di dalam kawasan liputan saya. Cash On Delivery (COD). Agar kita sama-sama boleh bertemu muka untuk lebih percaya. Semuanya diatas persetujuan dan pertimbangan kedua belah pihak. =)




Jika persetujuan telah dilakukan, mudahla anda nak dapatkan set vitamin dari saya. Bagi yang nak COD dengan saya, kawasan liputan saya merangkumi:

- Cheras Kuala Lumpur (flat bandaraya)
** Flat Sri Johor
** Flat Sri Melaka
** Flat Sri Sabah
** Flat Sri Pulau Pinang
** Taman Ikan Emas
** Apartment Penara
** Apartment Cendana
** Apartment Cemara
** Vistasik
- Cheras Selangor
- Tesco Cheras
- Bandar Tun Razak
- Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia
- Bandar Tasik Permaisuri
- LRT Cheras
- LRT Salak Selatan
- Terminal Bersepadu Selatan (TBS)
- Puduraya
- Time Square
- Ampang
- Tesco Ampang
- Hospital Ampang
- Hospital Ampang Puteri
- Hospital Pantai Medical Center
- Mid Valley
- Kajang

Jimat postage serta mudah nak dapatkan vitamin kegemaran anda kan. Jika anda diluar kawasan liputan saya, jangan risau, kita masih boleh berbincang dan saya akan set jadual untuk ke tempat anda. Namun jika ade kekangan, saya akan beritahu terus agar kita semua berpuas hati. Win-win situation.

Bagi anda yang berada jauh diluar negeri jajahan saya, jangan bimbang. Saya akan poskan barang anda ke serata negara. saya akan gunakan Poslaju, Gdex atau Citylink. Mudah bukan.

Hanya perlukan kepercayaan kedua belah pihak untuk dapatkan hasil yang dikehendaki. Anda tau nak cari saya dimana?



Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment