Thursday 30 October 2014

HADIAH BEST DENGAN HANYA 5 MINIT SAHAJA - HANYA LIKE, SHARE & COMMENT


Assalammualaikum.. Selamat pagi semua

Hari baik bulan baik ni, saja saya nak panjang-panjangkan kegembiraan saya dengan anda semua. Saya nak berikan hadiah-hadiah ini untuk anda semua yang boleh bantu saya untuk ikut langkah-langkah dibawah.

Insyallah dengan bantuan anda semua, mungkin anda merupakan orang yang bertuah untuk memenangi hadiah best ini. Boleh beri hadiah ini untuk anak tersayang atau sesiapa sahaja. Banyak hadiah untuk dimenangi.

Langkah-langkah:

1- jika anda ada FB,
(a) mohon like page kami babyshop.com


https://www.facebook.com/pages/babyshopcom/190568560971796?ref=bookmarks

(b) share link blog ini di wall fb anda
(c) seterusnya komen, ''saya sayang babyshop.com'' di ruangan komen di bawah ini.


2- jika anda ada instagram (IG)
(a) mohon follow kami di nastasha azli
(b) like page fb kami di babyshop.com
(c) seterusnya komen, ''saya sayang babyshop.com'' di ruangan komen di bawah ini.


Hanya dengan simple steps ini, anda mampu menjadi orang yang bertuah dan memenangi hadiah best ini. Hanya tak sampai 5 minit pon.

Cubalah.
Saya akan umumkan pemenang pada 20 November 2014.

Bantuan anda sedikit sebanyak menceriakan lagi hari-hari saya dan dapat memanjangkan sikaturahim diantara kita.

Terima kasih banyak-banyak. Semoga bantuan anda ini dirahmati selalu.

Terima kasih.Lebiu.

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment