Sunday 26 October 2014

TESTIMONI SET BERSALIN SHAKLEE DENGAN HARGA MURAH - PERCAYA SETELAH MENCUBA



Bila ada orang bertanya berkenaan keberkesanan produk. Saya lebih suka merujuk kepada testimoni diri sendiri atau orang lain yang dah berjaya.
Tapi kene ingat.setiap produk yang diambil perlu konsisten.baru dapat hasil yang setimpal.bukannye baru amik seminggu atau sebulan dah cakap tak berhasil.

Tapi ada jugak yang dapat hasil yang cepat dan ketara.contohnya.
Saya amik set menyusu budget diawal2 masalah penyusuan saya.

Hasilnya - badan jadi sihat dan kurnag letih. Tak asik mengantuk je.
Susu tak terus banyak pon.tapi hasil konsisten dan tak putus asa amalkan tips2 penyusuan yang betul..maka terhasillah susu yang banyak.
Banyak pulak fungsinye.kate set penyusuan aje.hehehe


Alhamdullilah..ini testimoni seorang customer saya yang konsisten dalam pengambilan vitamin shaklee.

Asalnya beliau makan shaklee untuk vitamin ketika menyusukan anak.
Sekaligus mengambil vitamin untuk suami dan family yang lain. Alahmdullilah berkat konsisten, beliau disahkan mengandung lagi. Padahal sebelum ni jarak anak sangat jauh setelah puas berusaha. Mungkin disebabkan fungsi badan dah seimbang dan rasa sihat. Nampak sangat gembira semasa beritahu saya dulu..masyallah.


Sekarang tanpa diminta terus bagi testimoni terbaik menandakan beliau berpuas hati dengan kesan produk ini.
Alhamdullilah..syukur Ya Allah.
Semua hanya dengan izinmu.


Jika kalian nak bertanya berkenaan produk atau tips-tips penyusuan.atau ingin menjadi ahli dan join bisnes kami,
Terus aja komen dibawah ni.
Atau call saya 0129334940.


Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment