Tuesday 21 October 2014

TESTIMONI VITALEA SHAKLEE - MULTIVITAMIN TERBAIK


Hari ini nak kongsikan testimoni dari makteh saya (kakak ayah).
Terima kasih sebab sudi bagi testimoni best macam ni ya.

Makteh saya dah berusia 64 tahun. Biasalah badan pon dah tak sihat. Tapi kalau tengok makteh saya ni nampak masih kuat dan bersemangat lagi. Boleh layan borak-borak lagi. Tapi disebabkan makteh masih aktif, suka berkebun, buat kuih, kerap juga diuji masalah kesihatan.


Alkisahnya, dah hampir 3 minggu makteh sakit-sakit. Demam katanya. Lepas baik demam, badan masih rasa lemah. Tak kuat nak buat kerja. Tiba-tiba dapat panggilan dari makteh minta cadangkan vitamin yang sesuai. Disebabkan tak tau apa penyakit sebenar, saya hanya cadangkan vitalea multivitamin dulu sebab makteh baru baik demam tapi belum sihat sepenuhnya.

Saya pasti ianya kesan ubat yang diambil sepanjang demam. Kesan ubat ini yang boleh buat badan jadi sangat lemah. Lebih-lebih lagi kalau pengambilan yang banyak dan berterusan. Kalau kurang pengambilan air, pasti lagi teruk kan.

Saya balik kampung dan tengok keadaan makteh. Orangnya putih, nampak merah muka makteh. Terase sayu bila nampak makteh tak sihat. Saya cadangkan pengambilan vitalea multivitamin sebiji sehari selepas makan pagi. Tapi makteh makan waktu malam pulak.hehehe

Alhamdullilah. Selepas beberapa hari, saya dapat massage di inbox tentang keadaan makteh. Siap testimoni lagi. Bantu saya berniaga. Patutla tak call.hehehe

Syukur Ya Allah. Apa yang lebih baik dari janjiMu kepada hambaMu yang berusaha.

Rupanya baru saya tahu. Memang dulu makteh ada amalkan pengambilan multivitamin dan dapat kesannya. Jadi sesuaila saya bekalkan vitalea multivitamin ini untuk keperluan harian makteh saya. Doa saya, berikanlah kesihatan yang berterusan untuk makteh dan izinkan kesihatan ini untuk beliau meneruskan amalan ibadah dengan baik.

Baca sini untuk kebaikan & kelebihan vitalea multivitamin.

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment