Wednesday 12 November 2014

CELOTEH MAMA DAY 1 - CABARAN BLOGGING 44 HARI

Tetiba mandi tadi dapat idea nak cabar diri sendiri berblogging 44 hari direct tanpa henti. Tapi lebih kepada cerita tentang kehidupan saya, apa saya buat seharian, apa saya nampak, apa saya komen, nak celoteh apa, nak ngadu apa. hehehe. So lebih kepada unformal story about us to share.


tips penyusuan susu ibu, pakar penyusuan susu ibu


Sebenarnya terfikir idea nak cabar diri sendiri sebab selalu baca blog seorang kawan baik saya yang memang rajin berblog. Dan saja pilih 44 hari, ala-ala berpantang gitu. Harapnya saya mampu beri full commitment untuk cabar diri sendiri. Insyallah.

Selalu memang dapat idea semasa mandi. Sebab time mandi merupakan time alpha yang dikaitkan dengan jika kita minta/doa insyallah akan dapat. sebab ketika mandi, minda kite tenang. Kalau kita kerap membayangkan sesuatu yang kita mahukan, dan kita usaha kearah itu, kita mesti dapat. wah, kelas kau.

Bagi saya pulak, tima mandi saya suka susun jadual. Lepas ni nak buat apa, then buat apa. Lebih kepada kalau saya ada banyak kerja nak buat dalam haritu. tapi kalau mandi cepat-cepat, memang takde pape la yang saya fikirkan.hahaha

So, bermulalah cabaran berblogging 44 hari untuk saya. Rajin-rajinla baca celoteh saya ya.

Pakar Penyusuan Susu Ibu


Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment