Thursday 6 November 2014

KISAH KEJAYAAN 2 MASTER SHAKLEE YANG MEMBUATKAN SAYA LEBIH BERSEMANGAT

Kita selalu dengar cerita kejayaan orang lain kan. Ada yang buat bisnes sendiri ada yang buat bisnes MLM ada jugak yang berjaya di dalam kerjaya. Walau apa pon yang kita buat, mesti kita inginkan kejayaan di dalam sesuatu bidangkan.


Kejayaan ni subjektif tau. Ianya menyeluruh, ada yang rasa banyak duit, dah kira berjaya, ada yang rasa dah cecah niat utama dah dikira berjaya, ada pulak yang cakap dah ada rumah besar, kereta besar baru rasa berjaya.
Bagi saya ianya bergantung pada niat, berjaya satu niat, buat niat baru pulak. Dan ia berterusan. Baru dikatakan kejayaan datang bergolek-golek. (hehehe)

Harini saya nak share kisah kejayaan 2 master Shaklee yang hebat. Saya baca entry ni dari FB Master Hafsah Mardhiah. Beliau suka tulis entry yang membuatkan saya teruja dan tanamkan niat untuk jadi seperti beliau. saya harap perkongsian ini bertujuan untuk memberi inspirasi kepada anda semua. Dan saya berniat untuk panjang-panjangkan kisah mereka ini ynag saya kira satu kejayaan untuk saya.

Bermula tulisan Master Hafsah,


Ni kisah 2 orang Master bawah saya yang jauh lebih hebat daripada saya.. Master Ainul Shahrazad dan Master Kam Maria Abdul Mutalib.
Mereka kedua-duanya mempunyai kelulusan ijazah kejuruteraan.Dan kedua-duanya pernah bekerja sebagai jurutera.
Tapi push factor masing-masing sangat kuat untuk berhenti kerja dan menanam impian menjadi suri rumah bekerjaya @ working-at-home-mom (WAHM). 
Alhamdulillah.akhirnya mereka dapat mencapai impian untuk resign dan berada di rumah bersama anak-anak.Kejayaan mereka tak berhenti setakat itu.
Bukan sahaja dapat mencapai impian menjadi WAHM, malah berjaya mencapai rank Master Coordinator. Dengan pendapatan tahunan purata RM600,000 setahun.. 
Empayar mereka berkembang pesat.Ada lebih ribuan ahli di bawah empayar mereka.Beruntung sesiapa yang berada di bawah leader hebat ini! Jangan lepaskan peluang untuk belajar daripada mereka.
Tahniah kepada kedua-dua master ini.Juga suami yang turut aktif bersama-sama isteri membangunkan empayar bisnes.
Saya doakan empayar mereka terus maju dan lebih ramai lagi leader-leader hebat akan terhasil. InsyaAllah
Kaya dan berjaya untuk membantu Islam dan lebih ramai orang.
P/s: Suami mereka adalah adik beradik 

pengedar sah shaklee cheras,




Masyallah..nak jadi kaya mungkin tak perlu cantik, bergaya, ada modal ribu-ribu, tapi komitmen dan kesungguhan. tapi kalau ada ianya satu bonus kan.

Saya selalu terfikir, mereka dah jadi Jurutera kan?
kenapa masih nak buat Shaklee dan bersungguh-sungguh. tak cukup ke duit belanja harian, bulanan? Rupanya saya dah tau kenapa. Bukan duit penyebab utama mereka buat Shaklee, tapi niat utama nak bebas dari kerja tapi masih menjana duit malah lebih banyak yang mereka dapat.
Banyak bermaksud, banyak dapat gaji, banyak masa dengan anak, banyak dapat kawan dan kenalan baru, banyak bantu lebih ramai orang dalam bisnes Shaklee ini.
mereka sediakan payung sebelum hujan. Memang saya suka macam ni.


Tak pelik pon kisah mereka ni, sebab memang ramai pon Master Shaklee yang berjawatan profesioanl seperti doktor, lawyer malah jawatan-jawatan sibuk seperti nurse, cikgu dan polis pon ramai buat Shaklee ni.

Alhamdullilah, doakan kejayaan untuk saya. Malah doakan ini untuk semua yang sedang berusaha mencipta kejayaan dengan bersungguh-sungguh.

Jika anda berminat untuk mengetahui bisnes plan kami dan cara-cara nak daftar ahli, anda boleh hubungi saya disini,



Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com




No comments:

Post a Comment