Saturday 15 November 2014

SUSU MERIAH, BADAN SIHAT & CONSULTATION TERBAIK - TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE

Setiap ibu yang mengandung atau bakal melahirkan anak pastinya ada impian yang kuat untuk menyusukan anak mereka sendiri. Di zaman super moden ini, menyusukan anak dah jadi satu trend untuk ibu-ibu menjalankan tanggungjawab dan berikan hak untuk seorang anak. Iaitu susu ibu.


Bukan mudah nak menyusukan anak, lebih-lebih lagi jika ia merupakan anak pertama. Tiada pengalaman menjaga si kecil akan menjadi penghalang utama
untuk memudahkan sesi penyusuan susu ibu pula. Namun ia bukan penghalang kenapa kita tidak menyusukan anak kan? Dan saya sangat suka perjalanan penyusuan saya. Rindu ah.

Ini merupakan antara customer SET PENYUSUAN SHAKLEE saya yang datang dengan pelbagai soalan tentang penyusuan susu ibu. Yang mana beliau sebenarnya hampir gagal dalam penyusuannya. Nampak seperti ingin berputus asa, tapi siapa yang sangka, hati ibu yang cekal ini, tiada siapa yang boleh lawan. Saya memang kagum dengan usaha beliau. Syabas ibu!


pengedar sah shaklee cheras, shaklee bandar tun razak, shaklee sri johor, shaklee sri penara, shaklee ampang


TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE - SUSU MERIAH, BADAN SIHAT & CONSULTATION TERBAIK


Selalunya memang begini. Customer Shaklee saya akan berikan testimoni ikhlas mereka tanpa diminta. Sebab mereka dah anggap saya sebagai kawan baik mereka walaupon kami hanya jumpa di alam maya. Disebabkan ilmu penyusuan, kami dah jadi kawan yang baik atau kawan penyusuan.

Itu yang paling saya suka sebab niat saya untuk menyebarkan ilmu penyusuan untuk membantu ibu-ibu menyusu dengan mudah tanpa rasa halangan atau kekangan. Jika semuanya mudah, ibu tiada alasan untuk tidak menyusukan anak mereka.

Sebenarnya bukan mudah nak menyusukan anak. Namun jika ada ilmu penyusuan dan kawan penyusuan yang baik, ianya akan lebih mudah. Percayalah.

Customer saya ini yang nyata mempunyai masalah penyusuan susu ibu disebabkan anaknya tidak sihat di hospital membuatkan beliau struggle untuk membanyakkan susu badan untuk bantu anak di hospital. Biasalah, kalau dah di hospital, pasti ibu pon letih. Hanya mampu tersenyum untuk beri semangat untuk si anak kecil.

Keletihan dan stress sebab penat menjaga anak di hospital, menyebabkan penghasilan susu badan segan-segan nak keluar. Namun, siapa boleh sangkal kerja Allah, jika hambaNya kuat berusaha, pasti ada ganjaranNya. Kan?
Atas usaha mengambil SET PENYUSUAN SHAKLEE ini, beliau rasa semakin kuat dan tidak letih. Dan disebabkan itu, penghasilan susu semakin meriah. 

Masyallah. Alhamdullilah. Hanya itu yang saya boleh katakan. Sebab saya rasa bersyukur sangat-sangat atas consultation dan advice yang saya kongsikan, beliau menjadi semakin semangat dan terus stand untuk teruskan perjalanan penyusuan beliau. Pelbagai Tips Penyusuan Eksklusif saya berikan agar beliau apply untuk membanyakkan susu ibu. Alhamdullilah, beliau berjaya. Dan terus berjanji akan terus mengamalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE ini untuk membantu anak kecil beliau.

Tau tak, bagaimana saya boleh bantu beliau dalam memberi semangat dan tips membanyakkan susu ibu sehingga beliau berjaya?

Kerana saya juga pernah gagal dalam penyusuan susu ibu ketika menyusukan anak pertama saya. Atas kegagalan itulah, akhirnya saya bangkit untuk mencapai impan saya serta tanam niat untuk bantu lebih ramai lagi ibu-ibu yang ada masalah penyusuan susu ibu. Alhamdullilah, sekarang saya mampu sharekan pelbagai cara untuk mereka berjaya dalam penyusuan susu ibu atas keizinan Yang Esa. Amin


pengedar sah shaklee cheras, sri penara, sri cendana, sri cemara, vista tasik, bandar tun razak, hukm, ampang, kajang


Boleh baca sini untuk SET PENYUSUAN SHAKLEE yang beliau consume dalam menjayakan penyusuan susu ibu beliau.

Jika ada maslah penyusuan susu ibu, meh kita kongsi sama-sama ya.

Pakar Penyusuan Susu Ibu

Agen Shaklee: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment