Thursday 20 November 2014

VITAMIN IBU MENYUSU BANTU IBU YANG SIBUK MEMBANYAKKAN SUSU BADAN

Hari-hari buat pasal Shaklee, fikir pasal Shaklee. Kene lebih fokus. So hari-hari pon ada je cerita pasal Shaklee kan. Harini saya nak COD barang kat bisnes partner saya di Tesco Ampang. Beliau staff nurse di Hospital Ampang. Memang berat kerja beliau tapi masih boleh menyusukan anak. Memang kagum.

Anak ketiga sebaya Aisyah dah hampir 1 tahun 6 bulan, tapi kesibukan ibu tak menghalang untuk menyusukan anak. Jadual kerja yang tak menentu, masih mampu balik dan menyusukan anak secara direct. Disebabkan anak dah tak nak susu dan botol susu, tapi beliau masih struggle balik kerja malam dan menyusukan anak. Serius kagum dengan ibu-ibu yang menyusukan ni. Dahla ada 2 orang anak lagi. Kene urus rumahtangga lagi.

Alhamdullilah beliau masih menggunakan Set Menyusu Shaklee sebagai kawan baik beliau. Sekurang-kurangnya jika beliau tak sempat makan atau minum, masih boleh berikan cukup nutrien untuk si anak hasil dari nutrisi lengkap dari Set Menyusu Shaklee.

pengedar shaklee sri johor, pengedar shaklee sri melaka, pengedar shaklee sri sabah




Haish.. kalau cerita pasal breastfeeding memang tak habis. Sanggup berdiri panas-panas tadi then berkongsi maklumat. Haila kan. Ni la kesah mak-mak yang menyusukan anak ni.

Sebelum ni, beliau memang amik oder dari kawan dan doctor-doctor di hospital. Dan mungkin disebabkan kesibukan, menyebabkan beliau tak cukup masa nak fokus sepenuhnya. Tapi saya berjanji untuk bantu beliau belikan barang dan sokong jika perlu. Sebab saya dah tak kerjakan. Stock Shaklee memang sentiasa ada dan boleh run bila-bila perlu. hehehe. Senangkan bisnes Shaklee.

Nila hebatnya kerja berpasukan. Bantu membantu. Ada yang tak sempat amik stock, boleh kita poskan. Dan keep ingatkan antara satu sama lain.
Kalau anda di kawasan Ampang yang memerlukan Shaklee, boleh contact bisnes partner saya ni Sazaleena (boleh pm di fb). Beliau akan bantu berikan tips yang terbaik serta berkongsi maklumat penyusuan yang sebaiknya.


Pakar Penyusuan Susu Ibu

Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment