Sunday 30 November 2014

CELOTEH MAMA DAY 18 - MINYAK IKAN VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK-ANAK

Ada customer saya cakap, minyak ikan yang dibeli masa promo November 2014 haritu busuk. Omega Guard latu.heheh.

Itu memang hakikat. Bukan busuk sebab rosak tau. Tapi sebab memang bau die busuk. Busuk sebab ianya fresh. Bau ikan.

Pernah dengar tak orang selalu cakap macam ni:
Yang baik semuanya tak best/busuk/buruk - macam ubat-ubat
Yang tak baik semua wangi/cantik/sedap. - macam gula-gula






Untuk anak-anak saya Ariq dan Aisyah memang tak lepas dari gula-gula atau jajan. Memang sedang buang satu-satu jajan yang tak baik. Bagi yang elok sikit. Macam buah or coco crunch. Ataupon kismis. Bgaus jugak kan.

Kalau dah sakit nanti, memang payah nak makan ubat spital ni. Padahal ubat-ubat tu kan cantik/manis/ada perisa. Pelik tau anak-anak ni.

Tapi kalau bagi Nutriferon atau Omega Guard. Yang tidak sedap itu dan tidak cantik tu, mereka akan berlari nak sambil sanggup buang puting atau boleh stop main sebab nak makan Nutriferon atau Omega Guard. Pelik kali kedua. Tapi itulah hakikatnya. Keluarga terdekat saya memang selalulah nampak benda-benda ni. Tak payah kami nak buat cerita pon dieorang tau.hehehehe.

Omega guard serius tak sedap. lagi-lagi kalau dipecahkan. Tapi kita yang dewasa ni telan terusla. Tak rasa apa-apa pon. Anak-anak ni siap pecahkan then jilat-jilat bibir masing-masing. Pandai dieorang pilih 'benda' yang baikkan.

Saya bagi Omega Guard untuk bantu mereka tingkatkan DHA dan EPA utk perkembangan minda mereka. Selain itu nak tingkatkan metabolisme badan untuk mereka kekal cergas dan bertenaga.







Sebagai ibu ayah pasti nak anak bijak kan serta peningkatan mendadak dalam pembelajaran. Try untuk anak-anak. Ianya membantu. Percayalah.

Pakar Penyusuan Susu Ibu


Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment