Monday 17 November 2014

CELOTEH MAMA DAY 7 - BENARKAH PERMINTAAN VITAMIN SHAKLEE TINGGI?

Alhamdullilah. Tiada ungkapan lain yang boleh saya luahkan jika 2 hari cuti saya iaitu Sabtu dan Ahad dipenuhi oder vitamin Shaklee yang mendadak. Masyallah, Permintaan vitamin Shaklee sangat-sangat tinggi. Dah ramai orang yang mengenali Shaklee dan dah ramai juga yang consume Shaklee. Hari cuti tak bekerja pon masih boleh masuk oder. Tapi saya bekerja je sambil bercuti. Wah gitu.


Saja nak cerita, hari ni saya busy dari pagi. Kumpul oder, tulis oder, beri consultation. Penting tau consultation ni untuk customer, supaya mereka tak salah makan dan supaya vitamin yang dimakan berkesan dengan badan.

Lepas dah siap semua, saya ke Shaklee dan terus poskan barang customer. tak boleh lambat-lambat, sebab orang dah bayar.

Untuk barang yang nak diposkan (serata Malaysia okeh) saya lebih suka guna poslaju. Sebab office poslaju dekat dengan rumah dan senang. Ada yang oder set menyusu shaklee budget untuk orang ayer keroh, melaka. Ada yang oder set kesuburan Shaklee budget untuk orang johor bahru. Orang banting nak set kurus langsing shaklee, orang durian tunggal, melaka nak set anak pintar shaklee dan 3 omega guard untuk bisnes partner saya di Melaka, minta hantarkan di jalan duta. Wah, laku keras barang Shaklee kak harini. Total spend dalam hampir rm3k sehari.


cheras, ampang, kajang, puduraya, times square, bandar tun razak, sri johor, sri melaka, sri pulau pinang, bandar sri permaisuri, vistasik, downtown cheras, taman maluri, jaya jusco maluri

Lepas dah poskan barang semua, terus jumpa dengan Kak Sue, customer baru saya yang tinggal di Flat Sri Kota, Cheras, berhampiran HUKM. Alhamdullilah, akak ni memang dah lama makan Shaklee cuma berusaha cari dealer yang terdekat, so boleh dapat free postage kan? Kalau korang tinggal berhampian, boleh la beli dari saya, jimat postage dan senang nak jumpa untuk consultation. Barang pon sampai cepat dan pantas. Kami jumpa kat pasaraya Hero Bandar Sri Permaisuri je semalam. Sambil nak shopping tu, boleh hantarkan barang. Mudahkan.
Terima Kasih Kak Sue sebab beli dengan saya.
Kak Sue beli Collogen Shaklee, Advance Joint Health Tablet dan Omega Guard.
Beliau baru nak try Collogen katanya. Saya dah bagi tips eksklusif untuk beliau. Senyum panjang Kak Sue =)


cheras, ampang, kajang, puduraya, times square, bandar tun razak, sri johor, sri melaka, sri pulau pinang, bandar sri permaisuri, vistasik, downtown cheras, taman maluri, jaya jusco maluri

Malam selepas Isyak terus COD kat Sri Penara Cheras. Customer nak set kesuburan untuk suami isteri. Dan nak kurus dari dalam sekali, tu yang amik omega guard. Dah alang-alang promosi bulan November kan. Ini pon first customer saya yang memang dah consume Shaklee. Cumanya baru je cari agent yang terdekat untuk beli Shaklee. Nah, beliau jumpa saya di blog. Alhamdullilah. Jumpa beliau di bawah apartment je. Then borak-borak sikit, cara macam dah kenal lama. Bagi tips kesuburan sikit dan nyata beliau gembira dapat beberapa tips begitu. Siap cakap, ''patutla kak....''
Dah macam kawan rapat je. Padahal baru je jumpa.hehehe.
Nak tau tips kesuburan dari saya? Mehla beli Shaklee dengan saya. Tips Eksklusif Untuk Tingkatkan Peluang Untuk Hamil. 



cheras, ampang, kajang, puduraya, times square, bandar tun razak, sri johor, sri melaka, sri pulau pinang, bandar sri permaisuri, vistasik, downtown cheras, taman maluri, jaya jusco maluri

Ni kawasan yang saya boleh COD untuk dapatkan harga murah, bolehla contact saya, manatau kita sama kawasan boleh hantar-hantar barang Shaklee aja.

- Cheras Kuala Lumpur (flat bandaraya)
** Flat Sri Johor
** Flat Sri Melaka
** Flat Sri Sabah
** Flat Sri Pulau Pinang
** Taman Ikan Emas
** Apartment Sri Penara
** Apartment Sri Cendana
** Apartment Cemara
** Vistasik
- Cheras Selangor
- Tesco Cheras
- Bandar Tun Razak
- Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia
- Bandar Tasik Permaisuri
- LRT Cheras
- LRT Salak Selatan
- Terminal Bersepadu Selatan (TBS)
- Puduraya
- Time Square
- Ampang
- Tesco Ampang
- Hospital Ampang
- Hospital Ampang Puteri
- Hospital Pantai Medical Center
- Mid Valley
- Kajang


Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee Cheras. baca sini untuk info


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment