Wednesday 19 November 2014

CELOTEH MAMA DAY 9 - KEBERKESANAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

shaklee cheras, shaklee bandar tun razak, shaklee bandar sri permaisuri, pengedar sah shaklee ampang, kajang, bangi


Pagi semalam pintu rumah saya diketuk jiran. Katanya nak tanya pasal shaklee. Jiran saya memang dah lama tau saya buat shaklee, tapi belum sempat membeli. Alhamdullilah rezeki pagi semalam.

Terus saya bagi pamplete shaklee dan tanya, untuk sakit apa? Saja saya nak bergurau. Manatau melekat lagikan. Rupanya adik beliau mengandung dan ada masalah HB Low. Adik beliau memang dah tau pasal Shaklee rupanya sebab kawannya makan dan berhasil. Ikut cerita kakaknya, kawan si adik ada masalah HB low dan masalah sakit belakang yang teruk. Lepas consume Set Mengandung Shaklee. Masalah hilang. Alhamdullilah. Tu yang si adik cerita dengan kakak.

Dan alhamdullilah rezeki saya, jiran saya terus cakap yang saya (jiran beliau) memang jual shaklee dan boleh bagi tips terbaik. Wah gitu.

Terus call si adik dan borak dengan saya. Sebabkan testimoni kawan beliau yang berhasil, terus beliau yakin dengan produk Shaklee.

Yela, siapa tak sayang anak kan. Tau tak kesan jika kita ada masalah HB low semasa mengandung? Ianya kesan untuk si anak. Ianya boleh efek perkembangan janin dan pertumbuhan anggota badan anak. Silap- silap boleh mengganggu perkembangan minda anak. Hati-hati ibu.

Alhamdullilah. Selepas saya post mortem masalah beliau ketika mengandung, baru saya tau beliau tak ada selera untuk makan. Jadi saya cadangkan Set Mengandung Shaklee lengkap ini yang mana ianya tidak terikat hanya untuk mengandung sahaja. Set yang sama untuk berpantang dan menyusu kelak. Baguskan.

Pakar Penyusuan Susu Ibu

Agen: Cheras, Ampang, Bandar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fanpage: babyshop.com
blog: www.nastashanordin.blogspot.com 
email: nastasha.nordin@gmail.com

No comments:

Post a Comment